
Ο συνταξιούχος δάσκαλος, που είχε διατελέσει δημοτικός σύμβουλος Αρχαίας Ολυμπίας την περίοδο 2010-2014, έφυγε από τη ζωή ενώ νοσηλευόταν ύστερα από τροχαίο τη Κ.Δευτέρα
Μεγάλη θλίψη προκαλεί στην περιοχή της Ολυμπίας απ` όπου καταγόταν (Στρέφι) και της Ηλείας γενικότερα η είδηση της απώλειας του Σάκη Κουρνούτα.
Ο εκλιπών είχε σοβαρές επιπλοκές στην υγεία του ύστερα από τροχαίο ατύχημα την Καθαρά Δευτέρα και νοσηλευόταν…

Ο Σάκης Κουρνούτας υπήρξε ένας άνθρωπος με έντονο ενδιαφέρον στα θέματα της εκπαίδευσης αλλά και τα κοινά που υπηρέτησε ως δημοτικός σύμβουλος Αρχαίας Ολυμπίας την περίοδο 2010-2014 αλλά και ως ένας εκ των στενότερων συνεργατών του πρώην βουλευτή Ηλείας (ΠΑΣΟΚ) και υπουργού Δημήτρη Γεωργακόπουλου.
Το iliaenimerosi.gr εκφράζει τα συλλυπητήρια του στους οικείους του εκλιπόντος.
Η κηδεία του Σάκη Κουρνούτα θα γίνει την Τετάρτη, 20 Μαΐου 2026, στις 4 μμ, στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Στρεφίου.
Ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας εκφράζει τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του Διονυσίου Κουρνούτα, ενός ανθρώπου που υπηρέτησε με ήθος, συνέπεια και αγάπη τον τόπο του.
Ο εκλιπών, συνταξιούχος δάσκαλος, αφιέρωσε τη ζωή του στην εκπαίδευση και την προσφορά προς τον συνάνθρωπο, ενώ διετέλεσε Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας την περίοδο 2010-2014, υπηρετώντας τα κοινά με αίσθημα ευθύνης και διάθεση προσφοράς.
Με ιδιαίτερη αγάπη για το Στρέφι, στάθηκε διαχρονικά δίπλα στο χωριό του και στους συγχωριανούς του, βοηθώντας ποικιλοτρόπως και αφήνοντας πίσω του ένα αποτύπωμα ανθρωπιάς και αξιοπρέπειας.
Εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής και του Δημοτικού Συμβουλίου Αρχαίας Ολυμπίας εκφράζω τα θερμά και ειλικρινή μου συλλυπητήρια στους οικείους του.
Ας είναι αιωνία η μνήμη του.
Αριστείδης Παναγιωτόπουλος
Δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας
Με συντριβή κι ανείπωτη θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του αγαπημένου μας συνάδελφου δάσκαλου, φίλου και μέλους της ΠΕΣΕΚ Κουρνούτα Σάκη.
Ο Σάκης υπήρξε ενεργός πολίτης με προσφορά στην Α/θμια εκπαίδευση επί πολλά έτη.
Υπηρέτησε με ήθος, συνέπεια και αξιοπρέπεια το εκπαιδευτικό του έργο.
Διατέλεσε μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης του νομού μας επί σειρά ετών, παλεύοντας τα δίκαια εκπαιδευτικά μας αιτήματα.
Υπήρξε δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, παλεύοντας ανιδιοτελώς για την επίλυση τοπικών προβλημάτων και κυρίως του διαμερίσματος Στρεφίου, τόπο καταγωγής του που τόσο αγαπούσε.
Τον αποχαιρετούμε με θλίψη, εκφράζοντας τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στους οικείους του.
Το Δ.Σ της ΠΕΣΕΚ θα παραστεί στην εκφορά του.
Καλό σου ταξίδι συνάδελφε.






