
Πραγματοποίησε καύση υπολειμμάτων εν μέσω αντιπυρικής περιόδου…
Διοικητικό πρόστιμο 1.875€, επιβλήθηκε σήμερα, 3/6, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Πύργου, σε ημεδαπή, για καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης, εντός οικοπεδικού χώρου, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, σε περιοχή του δήμου Πύργου της Π.Ε. Ηλείας.
Από 1η Μαΐου και καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, η καύση απαγορεύεται ρητά και καθολικά και για αυτό της επιβλήθηκε το σχετικό πρόστιμο.
Σημειώνεται πως σήμερα το μεσημέρι λίγο μετά τις 3.30μμ, σύμφωνα με πληροφορίες του iliaenimerosi, ξέσπασε πυρκαγιά εν υπαίθρω στην περιοχή των Γρανιτσαίικων Πύργου η οποία τέθηκε άμεσα υπό έλεγχο από τις Πυροσβεστικές δυνάμεις.
(φώτο αρχείου)






