
Επιβολή διοικητικού προστίμου για παράνομη καύση σε πολίτη σε περιοχή του δήμου Πύργου
Διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.125 ευρώ επιβλήθηκε σήμερα, 24 Απριλίου 2026, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πύργου σε ημεδαπό πολίτη, για παραβίαση των μέτρων πυροπροστασίας.
Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές, ο παραβάτης προέβη σε καύση φυτικής βλάστησης εντός οικοπεδικού χώρου, χωρίς να τηρεί τα προβλεπόμενα προληπτικά μέτρα, όπως αυτά ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία. Το περιστατικό σημειώθηκε σε περιοχή του δήμου Πύργου.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία επισημαίνει την ανάγκη αυστηρής τήρησης των κανόνων πυροπροστασίας, ιδιαίτερα κατά την περίοδο αυξημένου κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιών, τονίζοντας ότι οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση.
Οι αρχές καλούν τους πολίτες να επιδεικνύουν αυξημένη προσοχή και υπευθυνότητα, προκειμένου να αποτραπούν επικίνδυνες καταστάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε πυρκαγιές και να απειλήσουν ανθρώπινες ζωές, περιουσίες και το φυσικό περιβάλλον.






