
Ο αγώνας θα διεξαχθεί την Τετάρτη (13/5) στο Δημοτικό Γήπεδο Μοσχάτου
Κάλεσμα για τον επόμενο αγώνα του ΠΑΣ Πύργου που θα διεξαχθεί στο Μοσχάτο απέναντι στον Εθνικό Πειραιώς στο πλαίσιο της 5η αγωνιστικής των μπαράζ ανόδου στη Superleague 2, ανακοίνωσε οΣύλλογος Ηλείων Αττικής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Με φόρα μετά το πολύ επιτυχημένο Ηλειακό Αντάμωμα (διοργάνωση γλεντιού με τη Στέλλα Κονιτοπούλου στο Ίλιον) ο Σύλλογος Ηλείων Αττικής θα δώσει δυναμικό παρών στο Μοσχάτο για να στηρίξει την ομάδα του Pyrgos AFC στην προσπάθειά της για άνοδο στη Β’ Εθνική.
Το μάτς θα διεξαχθεί την Τετάρτη στις 16:00 στο Δημοτικό Γήπεδο Μοσχάτου και θα είμαστε εκεί για την ομάδα μας.
Σας περιμένουμε όλους μαζί να βοηθήσουμε την ομάδα μας!






