
Με νίκη θα γίνει η πρώτη ηλειακή ομάδα Γυναικών, η οποία θα ανέλθει στην Α΄ Εθνική ή αλλιώς τη Women’s Football League 1.
Πανηλειακός ξεσηκωμός επικρατεί στις τάξεις των φιλάθλων της γυναικείας ομάδας του ΠΑΣ Πύργος (η οποία στέφθηκε πρωταθλήτρια στον 2ο όμιλο με μόλις μία ήττα), ενόψει του μονού αγώνα μπαράζ ανόδου στην Α’ Εθνική, απέναντι στον πρωταθλητή του 4ου ομίλου, ΑΟ Βριλησσίων.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 5μμ, το Σάββατο 16 Μαΐου, στο ουδέτερο αλλά φιλόξενο Δημοτικό Στάδιο Αιγίου και η παρουσία του κόσμου τόσο από την Ηλεία αλλά και από την Αθήνα, αναμένεται να είναι δυναμική!
Υπενθυμίζεται, πως ο Πύργος έγινε η πρώτη ομάδα Γυναικών της Ηλείας, η οποία κατακτά τον τίτλο στη Β΄ Εθνική!
Το άλλο ματς των μπαράζ (σ.σ. συνολικά στην Α’ Εθνική ανεβαίνουν δύο ομάδες) μεταξύ Σειρήνων Γρεβενών και Χαλκίδας θα γίνει την Κυριακή 17 Μαΐου στη Λαμία.






