
Εκλέχθηκαν εκπρόσωποι στην 95η Γενική Συνέλευση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ).
Ο Νίκος Κουσάβελος και η Μένια Παπουτσή θα εκπροσωπήσουν το νομό Ηλείας στην 95η Γενική Συνέλευση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ), μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη (3/6).
Πιο συγκεκριμενα τα αποτελέσματα των εκλογών:
ΔΗ.ΣΥ.: 64 ψήφοι – εκλέγεται ο Νίκος Κουσάβελος
Προοδευτική Εκπαιδευτική Συμμαχία: 42 ψήφοι – εκλέγεται η Μένια Παπουτσή
Δ.Α.Κ.Ε. Π.Ε.: 35 ψήφοι
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών: 29 ψήφοι
Σε δήλωσή του Νίκος Κουσάβελος ανέφερε τα εξής:

«Συνάδελφοι ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξή σας και την ανάδειξη της παράταξής μας σε πρώτη δύναμη για μια ακόμα φορά.
Η επικράτηση της παράταξής μας οφείλεται σε εσάς!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνυποψηφίους της παράταξής μας. Στον “αδερφό” συναγωνιστή όλα αυτά τα χρόνια τον Νίκο τον Στάμο για την ανιδιοτελή του προσφορά και στήριξη, στο “νέο αίμα” της παράταξης τον Γιάννη τον Βέρρα και την Έλενα την Αναστασίου.
Συγχαρητήρια στη Μενια Παπουτσή για την εκλογή της αλλά και στις δύο άλλες παρατάξεις για τον όμορφο αγώνα που δώσαμε όλοι μαζί!».
Από την πλευρά της η Μένια Παπουτσή δήλωσε πως:

«Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συναδέλφους που στήριξαν την Προοδευτική Εκπαιδευτική Συμμαχία και μας ανέδειξαν δεύτερη δύναμη στον Σύλλογό μας.
Η εμπιστοσύνη σας αποτελεί για εμένα μεγάλη τιμή αλλά και ευθύνη.
Συγχαρητήρια στον συνάδελφο Νίκο Κουσάβελο για την εκλογή του, στους συνυποψηφίους μου που συνέβαλαν σε αυτή την προσπάθεια, καθώς και σε όλους τους υποψηφίους των παρατάξεων που συμμετείχαν στη δημοκρατική διαδικασία.
Συνεχίζουμε με συνέπεια, ενότητα και αγωνιστική διάθεση για τους συναδέλφους και το δημόσιο σχολείο.».
Σημειώνεται πως η 95η Τακτική Γενική Συνέλευση του Κλάδου, θα πραγματοποιηθεί στις 23, 24, 25 και 26 Ιουνίου 2026, στην Αθήνα.






