Δράση που αναμένεται να συμβάλει στη γνωριμία των Γερμανών επαγγελματιών του τουρισμού με τον προορισμό, καθώς και στη δικτύωση και ανάπτυξη συνεργασιών για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στη γερμανική αγορά.
Στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής της, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προγραμματίζει να συμμετέχει από τις 22 έως τις 24 Ιουνίου σε ταξίδι εξοικείωσης για ταξιδιωτικούς πράκτορες από τη Γερμανία.
Η δράση έχει στόχο την προβολή του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου της περιοχής και εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό τουριστικής προβολής της Περιφέρειας. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν ταξιδιωτικοί πράκτορες, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις τουριστικές δυνατότητες της Δυτικής Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου θα πραγματοποιηθεί περιήγηση σε επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος, ιστορικούς και αρχαιολογικούς χώρους, καθώς και περιοχές φυσικού κάλλους.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα περιλαμβάνει: Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας, με ξενάγηση στα γερμανικά, B2B συναντήσεις με τουριστικούς φορείς της περιοχής και απογευματινή εκδρομή με ιδιωτικό σκάφος κατά μήκος των ακτών του Ιονίου, καθώς και οινογνωσία και γευσιγνωσία ελαιολάδου στο Κτήμα Μερκούρη.
Το ταξίδι αναμένεται να συμβάλει στη γνωριμία των Γερμανών επαγγελματιών του τουρισμού με τον προορισμό, καθώς και στη δικτύωση και ανάπτυξη συνεργασιών για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στη γερμανική αγορά.
Όπως επισημαίνει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, οι συνθήκες είναι πιο ευοίωνες από ποτέ για να επιτευχθεί μια δυναμική επανατοποθέτηση της περιοχής στον τουριστικό χάρτη. Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, το 2024 αποτέλεσε χρονιά κατά την οποία η Περιφέρεια αναβάθμισε τις υπηρεσίες της μέσω τεχνογνωσίας, νέων δράσεων και προωθητικών ενεργειών του νέου brand name «Ολυμπιακή Γη».
Παράλληλα, διευρύνθηκαν οι αγορές-στόχοι, αξιοποιήθηκε η τεχνολογία και αναδείχθηκε ο επιχειρηματικός χαρακτήρας και τα τουριστικά προϊόντα της περιοχής.
Η Περιφέρεια εκτιμά ότι η Δυτική Ελλάδα καθιερώνεται ως ανερχόμενος τουριστικός προορισμός, αποτέλεσμα μιας σειράς συνθηκών που διαμορφώνονται τα τελευταία χρόνια και που, όπως αναφέρεται, θα ενισχυθούν περαιτέρω. Για το 2025, στόχος είναι η ανάδειξη της Δυτικής Ελλάδας ως περιφέρεια-πρότυπο τουριστικού προορισμού. Στο πλαίσιο αυτό, το συγκεκριμένο ταξίδι εξοικείωσης αποσκοπεί στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ Γερμανών ταξιδιωτικών πρακτόρων και τοπικών τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων.