
“2 σε 1” για τον σύλλογο του Πύργου το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (14/2)
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο (14/2) ο ετήσιος Αποκριάτικος χορός και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΓΕΠ Πύργου, στον ιδιαίτερα φιλόξενο χώρο του καταστήματος «Σιδεράδικο».
Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν εντυπωσιακή, καθώς το μαγαζί γέμισε ασφυκτικά από νωρίς, δημιουργώντας μια μοναδική ατμόσφαιρα κεφιού και χαράς. Η διασκέδαση κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, με χορό, τραγούδι και ατελείωτη ενέργεια.

Την πίτα της ΓΕΠ Πύργου έκοψαν ο πρόεδρος Γιάννης Πλεμμένος, έχοντας στο πλευρό του τον αντιπρόεδρο της ομάδας Χρήστο Κωνσταντόπουλο και τον προπονητή Κώστα Τσούμα.
Το φλουρί της πίτας το κέρδισε η μικρή αθλήτρια του συλλόγου Αντιγονη Κάρδαρη.


Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η παρουσία του αγαπημένου καλλιτέχνη Τριαντάφυλλου, ο οποίος ξεσήκωσε τους παρόντες με τις επιτυχίες του και χάρισε σε όλους μια αξέχαστη εμπειρία.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και η κλήρωση της λαχειοφόρου αγοράς, με πλούσια δώρα, τα οποία προσέφεραν ευγενικά οι χορηγοί και υποστηρικτές της ΓΕΠ Πύργου.
Η ΓΕΠ Πύργου ευχαριστεί θερμά όλους τους χορηγούς που στήριξαν την εκδήλωση, καθώς και τον κ. Π. Μαντά, ιδιοκτήτη του καταστήματος «Προζύμι και Μέλι», για την προσφορά της πρωτοχρονιάτικης πίτας, την οποία παραχώρησε αφιλοκερδώς.
Επιπλέον, ο σύλλογος εκφράζει τις ειλικρινείς του ευχαριστίες στο κατάστημα «Σιδεράδικο» για την άψογη συνεργασία και φιλοξενία και ευχαριστεί όλο τον κόσμο που τίμησε με την παρουσία του την εκδήλσωη, στηρίζοντας έμπρακτα τις δράσεις του.
Η ΓΕΠ Πύργου συνεχίζει δυναμικά και εύχεται σε όλους καλή χρονιά, με υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες.






