
Άλλη μια ενέργεια κοινωνικής προσφοράς που ενισχύει το έργο των αστυνομικών υπηρεσιών…
Με έναν αυτόματο εξωτερικό απινιδωτή (AED) εξοπλίστηκε το πρωί της Δευτέρας (18/5) ένα περιπολικό όχημα της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας Αθηνών μετά από δωρεά της Αγγελικής Ανέστη-Γείτονα κατόπιν πρωτοβουλίας του γνωστού Ηλείου Παναγιώτη Τζαμαλή , ο οποίος υπηρετεί στην ΕΛ.ΑΣ ως δόκιμος υπαστυνόμος, ενώ παράλληλα είναι πιστοποιημένος διασώστης/εκπαιδευτής πρώτων βοηθειών καθώς και μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Εθελοντών Πυροσβεστών του Πυροσβεστικού Σώματος (ΠΕΕΠΣ).
Ο απινιδωτής παρελήφθη από τον Διοικητή της Υπηρεσίας κ. Γεωργακόπουλο με το πλήρωμα του περιπολικού να είναι πιστοποιημένο στη χρήση του.

Σημειώνεται πως πρωτοβουλία του Παναγιώτη Τζαμαλή έρχεται να προστεθεί σε αντίστοιχη περσινή δωρεά, κατά την οποία η δωρήτρια είχε προσφέρει ακόμη έναν αυτόματο εξωτερικό απινιδωτή σε περιπολικό όχημα της ΟΠΚΕ Δυτικής Αττικής, συμβάλλοντας έμπρακτα στην ενίσχυση του σωστικού εξοπλισμού της Ελληνικής Αστυνομίας.
Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Διονυσόπουλος
Φωτογραφίες: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi






